Drömmer.. (A)

Vaknade sent idag och sent för mig är vid halv tolv. hehe :P Har man jullov så har man är mitt argument till de. Sedan tittade jag och bror min på Arn - riket vid vägens slut. Så bra alltså. Helt klart min favvo-svenska film just nu! ;) blev till och med ledsen i ögat när filmen intog sin sista prägel. :( Så typiskt mig, jag vet jag är en mycket känslig person. Och de vet de flesta som känner mig. Efter filmen tittade jag vidare på massa kamerainformation som fanns på internet och har nog nästan bara tillbringat min annanjul till det! Jag ska nog satsa på en Nikon D60 istället. det är inte så mycket som skiljer dem åt från D80:n förutom priset. Jag som hobbyfotograf märker ju inte de i värsta fall.

Just nu medan jag skriver detta mycket intressanta inlägg lyssnar jag på en 80-talslåt, Rick Astley - Never gonna give you up. Megabrao... me like very much the sound of 80's. :D Hmm, kanske ska börja lyssna på massa 90-tals låtar istället eftersom jag själv är nittiotalist. Skulle suttit finare alltså.



Tre vinklar på en Nikon D60

Mucho sexy ;)


Kommentarer
Postat av: sanne

Uhh, min kompis har en sådan :D

2008-12-26 @ 19:02:24
URL: http://sanneandersson.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad tycker hon om den då?

2008-12-26 @ 19:14:53
Postat av: ERIK

jasså, så nikon d40 är allstå inte så dum tycker du?

2008-12-27 @ 13:11:08
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Ida

nej absolut inte, den e nog skitbra! :) vad kostar den ?

2008-12-27 @ 13:18:28
Postat av: sanne

Vet inte riktigt, den e ganska svår att fota med eftersom den e så tung. Skakar man lite så blir bilden jättesuddig + att man måste läsa så mycket om det ^^ Ifall du vill se resultatet kan du gå in på hennes Facebook och kolla på skogsbilderna. Nikuu heter hon.

2008-12-27 @ 17:52:49
URL: http://sanneandersson.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja det stämmer nog, ska isf satsa på Nikon D40 en nybörjarkamera säger de. :) Kostar 3290kr på Elgiganten. Och då får man minneskort 4 Gig.

2008-12-27 @ 22:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback