God jul! :D

Äntligen är det lämpligt att säga "Nu är det julafton!" Vad kul! :) Vaknade nästan nyss och skickade iväg en del sms till mina nära och kära och önskade dem en god jul. Och snart ska jag ta mig i nackskinnet och gå ner och äta frulle. Sådana runda mackor med skinka på. Mums säger jag bara! Idag kommer Josse, Bart, Jenny, David, Andreas, Fredrik och kanske Sofia hit för att tillbringa julen 2008 med oss här i Smörhålan. För er som undrar är julskinkan favoriten på julbordet och även  hemmalagade kötbullar. Ser verkligen fram emot att njuta av vad julbordet har att erbjuda i år :)

Idag ska jag ha på mig min svarta fodral-klänning från gina pina. Det passar perfekt till mina nymålade svarta naglar.

Shit, de kallar på mig, måste verkligen RUSA! Men jag vill i alla fall önska er en god jul och njut nu. Tusentals pussar och kramar från mig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback