Make it happen.

Let's talk about bonde söker fru. Haha så bra det är. Kuligt med bögarna som myser medans alla andra äcklas av det men jag bara sitter där och ser att det också är kärlek jag ser och inget annat. Glöm deras privatliv och vad de sysslar med under täcket för det kvittar :P. Tycker ej om han som redan har bestämt vem han ska välja, han är så sliskig tror han heter Magnus. Usch, en gång nämde han att tjejerna egentligen inte var några playboystjejer. Men va fan sluta upp med alla leva i en drömvärld lilla kille inse faktumet nu istället för att glotta för mycket på sådant som all media visar. Världen är bättre än så. Det är faktist det inre som också räknas men det tror inte alla killar.

Såg en bra film här i min lilla ensamhet i mitt rum alldeles nyss faktist. filmen hette Make it happen och kommer från 2008. Handlar om en tjej som dansar och hennes stora dröm är att få komma in på en dansskola i Chicago. Vägen fram dit är lång. Om hon lyckas eller ej är upp till er att få reda på. Sevärd var den i alla fall.

Hoppas ni har haft en bra dag och att det fortsätter lika bra för nu ska jag nog göra mig i ordning för kudden. Känner att den har väntat på mig hela dagen nu men att jag har haft annat för mig så jag har inte orkat ta mig dit och värma den. :) Skämt åsido.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback