Party! :D

Hejsan! :) Jag väntar på att Fredrika ska komma till mig sedan ska vi förfesta lite granna.. sedan äta mat hemma hos mig. Efter det är det partaj hemma hos Andreas Borg. Ska bli kul. Ska försöka få med mig bror min Pattelito. Han är ju sådär ganska poppis bland dem ;) Ni får ha en superduper bra nyårsafton. Önskar er alla ett gott nytt år! Pusspuss från mig. <3

Förresten fick reda på ett jättekul grej innan. Det ska vara studentfest den 15 januari 2009. Fem dagar innan jag fyller 18.. snacka om otur. Men jag ska försöka komma in ändå... *snyft* annars ju. :(

hejdå..


Kommentarer
Postat av: sanne

En liten fågel viskade i mitt öra att du va på lyran igår ^^ Gott nytt år Idis :)

2009-01-01 @ 15:18:36
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback