Redan idag vänder det! :D

Hejsan:D

Som inlägget jag skrev igår lät min vardag ganska dyster, men så sent som idag vände det enormt. Tjohooo
Fick reda på en del prov man har gjort på sistone. Psykologiprovet fick jag MVG :D:D Sedan VG i smällsprovet och samhällsredovisningen.. sedan på det fick man VG på organisk kemi Naturkunskap B Och mycket mer roligt!

HAHA slut på mitt skrytande.

Förresten jag är väl inte den enda som märkte jordskalvet?!

HAHA shit, trodde jag drömde men det var verklighet... coolt

jahapp nu ska jag studera Islam och lära mig allt den jävla fittan vill att vi ska kunna..

Pusshaj leverpastajjjjjj ;);)


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra gjort ida!

synd att jag missade skalvet, vill veta vad alla pratar om..hat fint!!

2008-12-16 @ 19:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback