Back to basic!

Idag var man då tillbaka till skolan igen. :) Fast jag är fortfarande förkyld och snuvig. Shit vad man har halkat efter i skolan alltså, det gäller att hänga med nu. Massa prov hit och dit och redovisningar ja allt inom skolan som ni kan tänka er! Idag hade jag sovmorgon till klockan 10:30 som vanligt och jag tog 220:an kl 09:20 till busstationen sedan tog jag 1:an till Freddi körskola för att möta upp Freddi då hon sysslade med övningsprov. Hon klarade dem alla galant! :) Sedan skulle vi ta stadsbussen 1:an till skolan men vi missade den men fick istället skjuts av Aida & Sandra då de såg oss vänta vid busshållsplatsen. Megasnällt av er. :) Sedan var det svenska där vi fick en ny bok som vi skulle läsa ut på tre veckor typ 400 fucking långa sidor... snacka om att det är mycket för lilla mig.. :P

Sen var det lunch och det bjöds på för "mktpeppradsoppa" med för lite kött i och för mycket potatis. Med andra ord kan jag väl säga att jag inte alls blev mätt. Efter lunchen var det geografidags och där började vi ett nytt kapitel, människan och dess befolkning. Efter geografin var det historia och då fick vi tillbaka proven på kalla kriget. Jag kan stolt meddela er om att jag fick G på provet och blev faktist jättenöjd då jag endast pluggade dagen innan och pyttelite på höstlovet så man kan väl säga att jag ÄR nöjd ändå. 42/62. VG = 46 så det var inte alls långt i från. Eva-Karin bara gick fram till mig och berömde mina framsteg och tyckte att detta var det bästa prov jag hade gjort med henne och försökte peppa mig eftersom hon vet hur gärna jag vill ha Vg. Jag kommer väl finna fler chanser att få VG på hennes prov antar jag! ^^, Annars får jag visa det på religionsproven eftersom jag även har henne i de. Islam here I come :D:D ska ha islamprov  snart med samma lärare som i historia.

Bye bye!




Kommentarer
Postat av: sanne

Vilken lyx att ha prov i historia! Vi har bara fucking uppsatser och en jälva massa källkritik.

2008-11-13 @ 20:09:22
URL: http://sanneandersson.blogg.se/
Postat av: Carranbarran

Good to be back on track idis, du är ball!!

2008-11-13 @ 22:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback