Don't let dreams be dreams

Såklart blir det helg efter fem tråkiga vardagar... fast vänta nu det är en vardag kvar. Men i morgon kommer en ny dag och då är det dags att plugga en massa. :) Filmkunskap, svenska & samhäll. Kuligt värre !

Jag hittar inte den lappen om tjejkväll för alla tjejer som vill/ska göra lumpen alltså, PANIK! =P Nej men såhär ligger läget till, jag har fått en lapp från värnplikten om en inbjudan till en tjejkväll för alla tjejer inför mönstringen och på den lappen finns det två olika dagar att välja på när man vill/kan komma. Så har dumma jag slarvat bort den! Och man var alltså tvungen att ringa eller meddela dem på något sätt vilken dag man kunde komma på antingen via mejl, telefon osv.. Detta resulterar i att jag inte har varken nummer, adress eller mejladress till dem Vad ska jag göra? Ha letat efter lappen i princip överallt...  jag vill ju dit såklart. Men utan lapp inget nummer/mejladress osv... Va fan ska jag göra??

Hej svejs!





Kommentarer
Postat av: sanne

Kan ju söka på webben :) De har en egen hemsida.

2008-11-14 @ 19:05:00
URL: http://sanneandersson.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja men jag har försökt!

2008-11-14 @ 19:44:04
Postat av: sanne

Ring 054-14 65 99

Telefontider: måndag-torsdag 09.30-11.00 och 14.30-16.00



Ring och fråga där ^^ Då kommer du till pliktverket.

2008-11-15 @ 00:27:14
URL: http://sanneandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

så söt. jag kan se hur din panikslagen vrider och vänder på allt i ditt rum i hopp om att du ska hitta den förbaskade lappen. :P

2008-11-16 @ 17:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback