Stressenkät

Jag har varit på mitt gamla jobb och hälsat på idag, Fäladsgården äldreboende. I egenskap av skola inget jag sysslar med på min fritid. På psykologin har vi fått en upgift att få reda på hur stressade vi är och få en del frågor besvarade i en enkät och sedan sammanställa det på något sätt, statisik. Sedan valde vi att intervjua en antal åldersgrupper och då resluterade det i att jag fick pensionärerna. :) Jag bad själv om det eftersom jag tycker att jag hade lämplighet till fråga ut några stycken då jag själv  har arbetat på äldreboenden tidigare. Så det var därför jag hälsade på dem idag.. :) Verkligen trevligt ska jag säga. Vi bestämde också att intervjua fem kvinnor och fem män men det var inte alls lika lätt att hitta någon äldre man (som kan höra och förstå det jag säger) på ålderdomshemmen så då fick jag istället haffa fyra stycken utanför Konsum i Landskrona, ungefär precis där ålderdomshemmet ligger.

Sedan har jag inte gjort någon mer nytta idag.. mest snorat och hostat en massa.


Vad händer nu då? Jo snart kommer Freddi med bussen till mig. Vi ska kolla film och bara softa en lördags kväll som denna.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback