Himma

Hejsan! =)

Jag kom nästan nyss hem från Ängelholm. Igår hände en massa. Ska jag ta upp det? Jo, kortfattat i sådana fall eller nej orka! Orka ta upp det tardiga... :P

Det blev bra till slut i alla fall. =) Vi förfestade hos Martin, käkade potatissalla, kött & sallad. Sedan få vi iväg till Tingvalla där Martin skulle filma en sak. Efter åkte vi hem till honom i Ängelholm, där vi började partaja. Vi spelade pyramiden, den har väl ett namn men vet inte vad i sådana fall. Vi var där till midnatt då vi promenerade till utestället, Tres amigos tror jag det hette.. :) Där dansade vi och hade kul till klockan slog 0200 då vi for hemmåt och somnade ungefär en timme senare. Det var en kille på förfesten som hette Viktor och tyckte jag var lik en brud i en serie, Terminator serien som gått på trean eller nåt. Cameron heter hon där i alla fall! Här ser ni en bild på henne. Är vi lika eller vad tycker ni?



Nu ska jag fixa och dona här hemma, kanske sola lite vad vet jag. Ni får ha det grymt bra allesammans!
 


Kommentarer
Postat av: sanne

Hade den där Viktor skägg? Blond/rött hår? :P

2009-04-13 @ 14:03:41
URL: http://sanneandersson.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Jo visst var det kul, ångrar absolut inte att jag följde med.. Både för din och Martins skull :P

2009-04-14 @ 20:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback