trötter..

Hejsan! Jag har idag varit hiskeligt trött och seg. Men ändå har dagen snart kommit mot sitt slut då jag snart ska försöka byta om till nattkläder och borsta tänderna. Hmm.. undra hur det ska gå? Kommer jag somna på vägen eller kommer jag somna?

skämt åsido

Idag var jag hos frissan nere i stan, Idas hårdesign. Det blidde en hårfärgning med blonda slingor och klippning, endast topparna och uppfräschning helt enkelt. Orkar inte lägga upp bild på det för det får ni se istället då ni ser mig i verkligheten, ej bakom dessa förskräckliga datorer då ni kan skratta åt mig. Istället i verkligheten tvingar ni er själva att säga att det är snyggt då ni sitället är avundsjuka.. ööö skoja... värst vad jag yrar ikväll.. beror på min trötthet..

Hej då!

Kommentarer
Postat av: sanne

Du yrar ju alltid Idis :D

2009-04-21 @ 23:34:07
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback