Absolute Holiday

Hej!

Idag har jag varit i skolan sen softat framför klassikern Dirty Dancing. Somnade tyvärr efter halva hade gått och efter min lilla tupplur tittade jag klart på den. Älskar verkligen slutet alltså! Lovar..

Sen bjöd mamma på god mat innehållande couscous vitlökssås och biffar, muuuums. Älskar mat!

Sist, pluggpluggade jag matematik. Satt och klurade på ett tal och fick damp och ringde runder för hjälp. Men med utan framgång. Till slut fick jag slå nävarna i bordet och fixa den själv och det gjorde jag! Yeah på den. :)

För att va på topp lyssnade jag på spotify, absolute holidays.. goa låtar allt från svennebanan till daddy dj please take me to the party till Bailando till call on me.. Ja många bra hits jag gillar att plugga, dansa eller rent av städa till.

Ska slagga nu peace out folks.;)

hethethet..ja nu kan i alla fall jag sova gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback