Burton

Igår köpte jag en ny väska en ryggsäck. Snacka om att det var länge sen man köpte något sådant! Ryggsäcken skulle underlätta och inte alls göra lika ont med tanke på ryggen. Så ja här han ni en bild på den :


299 på Stadium. 

Igår hann man även med skolan i två timmar och hade fysik. Därefter lunchade jag Carran, Marcus Nygren och Patte på ett ställe på söder i Helsingborg. Tog dagens och det var..


Kycklingspett, couscous currycreme och wokade grönsaker.. mycket gott!


Tyvärr syns inte Marcus på bilden men ja den får duga. 

Sedan cyklade jag och Carran vidare till Gecko där jag gjorde min dermalanchor piercing för att kolla så att den läkte bra vilket den gjorde. Kunde redan komma tillbaka om en vecka för att byta till en diamant vilket jag förmodligen ska. När vi sen cyklade vidare in mot stan mötte vi Henrik Larsson och hans brud gående tillsammans. Haha, inte ofta man gör de i så stora Helsingborg. Jag berättade också om min tatuering på bla Evil twins och House of Pain. Men det lutar åt Evils. Ja på evils skulle de rita upp min svala med text och så skulle jag komma tillbaka för att se om det är så jag ville ha den. Efter det om jag är nöjd bokar jag tid och då kommer den tiden troligtvis bli i november någon gång. Shit längtar redan!

Nu ska jag städa mitt rum för att sedan kunna lösa några mattetal samt fysikövningar!

ciao



Kommentarer
Postat av: jossan

Ska du tatta dig sis? Hello....modigt!

2009-08-23 @ 08:12:20
Postat av: Fredrika

Snygg väska ^^ Jag måste också köpa en sen + jag får min barnpension iaf :D hehe

2009-08-26 @ 11:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback