Everything is gonna be alright

Tja :)

Länge sen.. nu ju. Men det ordnar sig. Bara för det bjuder vi på lite bilder från förfesten hemma hos Martin i Ängelholm. Jag och tjejerna fick flipp och for iväg för att festa där.. inget man gör annars. Så ja det gjorde vi då... :) Palla beräta mer om den kvällen :P 

Lite bilder från i fredags:













Dans dans... :D

Idag fick jag ännu ett flipp.. Denna gång blidde det en dermal anchor piercing på armen. Yeeeeeah! Ni får se bild en annan dag då jag nu har ett plåster över.. inget att se liksom! 

Ses <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror allt Ida är lite TIPPSY! hehhe...söt som socker är du i alla fall...poooooooos

2009-08-11 @ 23:50:03
Postat av: Cc

åhh.. ida, JAG MÅSTE FAN SE DEN, piercingen! :D Måste ha mina nycklar snart också. puss

2009-08-12 @ 11:26:24
Postat av: Jasmine

åh fan vad underbara bilder. åh aj aj aj .

2009-08-12 @ 14:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback