Underbar helg

Tja! :)

Ja då har ännu en helg hunnit springa förbi.. som vanligt! Tss.. Lite hann man dock med.. I fredags blev det en chillkväll med Alex, där vi bara lyssna på musik och snackade skit. Ni vet sånt kul. Sen i lördags passade man på att sola, ni vet pressa pressa och åter pressa. HAHA! Ni vet i Sverige får man ju passa på att göra sånt trams när det inte händer så ofta att det blir fint väder då, ju. Sen kom Lilleman på besök och vi satte oss nästan direkt på cyklarna och for ner till stranden här i Landskrona. Där tillbringade vi någon timme och körde sedan hemmåt igen. Väl hemma hade vädret blivit sämre så vi kände för lite film-mys och startade därför en skiva från Sex and the city serien och hann se 7 avsnitt, tror jag! Rekord fan.. Hihi. Sedan kom det ännu mera besök nämligen mina äldre syskon och respektiva samt deras barn. Vi grillade och hade mysigt. Det gick som planerat och vi åkte sedan till Norrvidinge där Freddi bor, mitt i ingenstans.. och kollade på skräckfilm. En skräckfilm som inte var alls läskig.. eller jo vissa spöken va faktiskt läskiga. 13 ghosts hette i allafall den filmen och den rekommenderar jag tyvärr inte.. hehe. Efter att filmen var slut gick vi till Freddis granne det vill säga, kyrkogården. Fasiken vad läskigt det var att gå där mitt i natten.. Blev skrämd då och då av Freddi som var lite onykter ja.. ^^ Efter skräckpromenaden som ändå visade sig vara mysig startade vi den nya Wallander-filmen men kom då på att vi var för trötta och körde istället hem till mig och la oss.. hehe :P


Här har vi ett glatt sällskap bestående av Fredrika och Lillis!


En oförberedd Marre med en Pripps Blå i hand, en varm sådan för att vara detaljerad ;)


Eftersom rummet var helt nersläckt lyste blixten upp allt istället.. Man blundade ju nästan :P


Marre och jag när Freddi skulle hälla upp läsk så började det istället spruta läsk från alla håll och tre av fyra blev drabbade av olyckan, haha.. När då Freddi skulle häta något att torka upp det med så togs denna bild (tror jag) hihi.


Lillis ville också vara med!




I can't stop missing you..<3
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback