Alfred Nobel

Margit har tjatat på mig i några dagar nu om att jag ska sminka hon och hennes kompis Alva till deras Nobelfest i skolan. Så igår var det i alla fall dags att göra dem fina med smink och frisyrer. Och jag kommer ju hem som senast vid fyra på eftermiddagarna. Så igår gjorde jag då det, slutade sent alltså men inte idag för då slutade jag betydligt mycket tidigare. Jag sa att jag ville ta det lugnt i några minuter innan jag satte igång utan att egentligen veta vad klockan var och när de skulle vara klara. Jag tog för givet att deras fest skulle börja vid 20:00 någon gång så jag bara väntade lite för jag inte ville stressa. Men vid 16:20 säger de att festen börjar klockan 17:00. Panik får jag och börjar då sminka tjejerna direkt och FICK bli klar 1645 och ja det var inte det lättaste. Men det var kul att sminka dem och de blev riktigt fina om jag får säga det själv! Kolla in:
Fina fjortisar!


Kommentarer
Postat av: jessica

nej gud va stor hon blivit! :D

2009-12-11 @ 18:49:21
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback