Älska eller hata upp till en själv

Jag brukar älska mig själv faktiskt. Mer än jag hatar mig i alla fall. Men denna dag är en sån dag som jag bara hatar mig själv. Jag känner mig fulast i hela universum, sämsta självförtroendet, "tycka-synd-om-mig-syndromet-humör, deppig, lat, känner mig ensammast i världen ja listan kan göra lång. Ni fattar! Som sagt så känner jag i alla fall mig  så idag. Jag skäms för att jag for iväg till Väla trots att man visste att man inte skulle vara ensam med den tanken. Men ändå for man dit. När fan ska man lära sig? Folk betedde sig som tokar de slet och drog i kläderna för att det bara var 20% på plagget. Jag sa det till Carran att jag betalar fan några hundralappar mer för att få bli bättre bemött av de som jobbade där, mer plats, och lugn och ro. Jag skiter fan i om det kostar några riksdaler mindre. För det är fan bara massa XL kläder kvar inte något i min lillastorlek. Öööö är ni med? PALLA! Sen jag fick pengar för någon månad sen har jag velat köpa ny vinterjacka på Stadium, sån varm Everest ni vet. Så har jag väntat till nu i mellandagarna bara för att den kanske skulle vara på rea för det sa mamma. Och ja gissa om den fanns kvar idag på Väla. Nej aldrig, så ja då får man gå med samma fula äckligt rosa jacka vintern ut. För inte fyller de på sin vinterkollektion inte. Hatar Sverige för de har så kasst utbud på allting.....
Tror jag väntar mig en röd vecka. Vad vet jag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback