Billigt godis hittas på Tasty House

Nu är jag i favoritstaden hos syrran och brodern i fina och underbara Helsingborg. Vi skulle se Avatar men det var redan uppbokat så det får nog bli bio imorgon i sånna fall. Jag ville se New Moon men den ville ingen se :(. Inte vågar hon ladda ner den. Snart ska vi ner och käka fet kebabpizza med ännu mer fet vitlökssås på. Mmmmmm. Fett! Jag är redan skithungrig. Hoppas också Carran har hunnit bli det så vi kan dra snart. Sen blir det billigaste godiset på Tasty house och en bra hyrfilm eller nedladdadfilm, vem vet? Mjao på det hele. Vi ses vänner!
Sen blir det också lite rockbandspelande. Patrik min bror har ju köpt det för någon månad sen och jag har inte hunnit spela de ännu. Ett måste ikväll säger jag!
Pusspuss på er. Glöm inte att leva i nuet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback