"Främling vad döljer du för mig?!"

Igår kom mina tjejer hit. Vi hade skitkul. Dansade till varenda låt och så sjöng vi ännu mer till alla. Hann till och med att filma två videos. Fast jag vet inte om jag får lägga upp någon. Måste be om deras tillåtelse först. Men många bilder tänker jag visa er. För det togs en del bilder i alla fall. Detta var våran lilla förfest som vi sedan skulle festa vidare i Landskorna på Wormos klubbstuga. Men när vi kom dit var det riktigt skabbigt. Bara massa fulla killar och de tjejerna som var där var få. Man fick leta för att hitta några tjejer alltså. Förutom vi då. Men det räknas inte. Det fanns knappt några sittplatser i heller så vi drog därifrån och ringde efter skjuts hem och mamma och Lasse kom direkt och hämtade oss. Sedan sminkade vi av oss och gjorde oss i ordning för sängen. Hann snacka lite och myspysa. Tack tjejer för en mycket trevlig kväll och natt! Det var skitroligt. Vi pratade om det mesta, allt vi gått miste om sedan vi sist sågs. Ja det var verkligen mega trevligt.
Videos kanske dyker upp. Beror ju på den där tillåtelsen jag skrev om.
Ha det bäst mina vänner! Imorgon ska jag leta klappar i staden Landskrona. Ses kanske!

Kommentarer
Postat av: sanne

Hade askul Ida, perfekt evning <3

Du har min tillåtelse iaf ^^

2009-12-21 @ 19:29:29
URL: http://sanneandersson.blogg.se/
Postat av: Cc

OMG vad många bilder du la upp :D skoj vi hade.

2009-12-22 @ 13:12:12
Postat av: Cc

hahahahaha.. åh nej! inte videon på bloggen. :P

2009-12-22 @ 13:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback