Hemma från skolan

Det är inte alls kul att vara sjuk nu. Fryser ena sekunder och är varm andra. Valparna pissar och bajsar överallt. De skäller när jag är på andra våningen för de inte kan gå upp på grund av vår lilla egengjorda grind.  De skäller ännu mer när deras mamma kan hoppa upp över grinden och inte de själva. Så ja, jag måste vara vaken hela tiden för att passa dem. Nu skäller de nu igen.. eller ylar. När de sover som inte händer särskilt ofta passar jag på att vila. Idag vid fem ska vi till veterinären med alla fem och vaccinera dem. Hoppas det kommer gå bra i alla fall. Så imorgon kommer Freddis familj som kommer ha lilla Elton. Då har vi bara fyra kvar, ye vad skönt det kommer bli men ändå inte. Det är för många att ha ju.. Men söta är de ändå. Ringde nyss min kocklärare och jag behöver inte gå dit imorgon om jag känner såhär men jag kom då på att jag måste hämta mina kockkläder för annars kommer det börja växa maskar på dem när jag kommer tillbaka sen i januari. Så jag tänkte fixa det imorgon sen önska de alla en god jul. Vill ju heller inte smitta alla de där. Och jag hoppas verkligen jag blir bättre till julfesten på lördag! Lite fest hade ju inte skadat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback