"Jävla pucko!"

Idag när jag var klar med en grej på morgonen så hade jag just då för tillfället inget annat att göra. Istället tog jag initiativet att gå och ta disken och sätta dit den på sin plats. Men för att vara på den säkra sidan frågade jag den mattant som just då var vid disken om det var diskat, utan att direkt egentligen kolla om det då var diskat. Och hon svarade då direkt ser du inte de. Jag bara nej och gick vidare. Precis då ryter tanten jävla pucko.. Fy fan.. hela jag kokade.... Var så nära på att smälla henne på käften och bara gå därifrån men så lågt sjunker inte jag. Samlade mig där ute och fick hålla mig hela dagen men jag ska fan erkänna att det kokade inom mig varje gång jag såg henne sen... Men hade gärna lust att säga till henne om att så säger man inte till någon. Man respekterar varandra. Men det är ju inte första gången som jag nämner om henne direkt. Så ja detta får bli tredje och sista gången för jag ska bara ignorera henne nu framöver. Hon ska fan inte få min energi mer........ Men vänta alltså ibland tror jag det beror på mitt yttre, att jag utstrålar attityd eller något sånt men jag är egentligen mega trevlig. För att den där tanten gillar inte mig vad jag än gör. Hon är avundsjuk på mig..

En sak till! Nu vet jag, det va en batteristädande sak i helgen, inte något levande..
Fuck..
Förresten, var det ett sånt Pucko hon menade? Det är ju gott! :D Eller...

Kommentarer
Postat av: Jenny

OMG sicket rövhål...skit i henne du gomman, lov u

2009-12-10 @ 20:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback