Julafton

Ja ni! Nu är julafton över. Det var en perfekt afton med mat, mat och ännu mer god mat. Kalle såklart och även den andra Ankan. Klart! Sen blev det julklappsöppning med många leenden från alla möjliga håll. Jag älskar verkligen att ge bort presenter för att göra andra så glada. Efter julklappsöppningen var det dags för lilla Ida att spela tomtemor så jag for sedan iväg till våra grannar som jag knappt känner. Har bara hälsat på dem vid enstaka tillfällen. Så jag gick dit med nervösa steg. Men jag gjorde det i alla fall. Som ingen annan vågat. Jag fick säga att tomten var sjuk och hade svininfluensa. Och barnen jag gav klappar till var ju mega söta. Det var en kille som hette Melvin och ja vilket gulligt namn. Mycket! Han blev så blyg varje gång det var hans tur att få klappar och så log han så sött. Jo det gick jättebra där, fick till och med en eller två lappar på köpet. Mjao vilken fin timlön. Eller jag var där bara i någon kvart så det tackade men inte nej till. Efter att jag agerat tomtemor var det dags för vår lilla julklappstävling. Alla hade köpt en julklapp värd 30 kronor som vi sedan lottade oss igenom och vann och till och med fick sno varandra klappar. Även det gav mycket tårar och skratt. Tack alla som gjorde denna afton värd att minnas!
Puss på er.
Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha, vad snygg du var som tomtegumma! Puss

2009-12-26 @ 08:53:33
URL: http://v-schultz.blogspot.com/
Postat av: Ellie <3(:

SEXIG TOMTE!! ;D<333

2010-02-05 @ 16:55:24
URL: http://ellinorjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback