Vilken mardröm

Inatt drömde jag inte om fina killar utan om levande sillar. Ja för det stämmer. Faktiskt. Jag var på ett julbord och skulle äta lite Janssons. Men det var inte en vanlig Jansson utan när jag väl hade lagt upp min Jansson på tallriken så rörde sig sillen.. Så sillen var alltså fortfarande levande. Det var så väldigt äckligt att se och jag mådde verkligen inte okej efter det.
Så blir det när man tänker på jobb/skolan för mycket. Har ju för er som inte vet gjort en del Janssons nu innan julen i skolan. Detta var det som fick sluta mina tankar om dem. Aldrig att jag kommer våga äta Jansson i framtiden.
Jag som lovat mamma att jag ska göra det i år nu på vårt julbord. Laga Jansson alltså. Hoppas hon ber någon annan gör det efter hon läst detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback