Mat-tanter

Alla mattanter är likadana! Fula, tjocka och har aldrig sett en manlig batong på hundraelva år. Det märks, verkligen. Ta bara på min skola så finns det två som också tar tåget från Landskrona så vi brukar gå tillsammans till skolan. Eller det bara blir så. Då brukar man försöka vara social och snacka om sådant som rör dem. Då blir det ju såklart om vädret eftersom det är det enda gemensamma ämnet, typ. Så i fredags tror jag det var så drog jag till med det, VÄDRET! Jag bara typ, shit ja vad kallt det är. Liksom vem tycker inte det är kallt numera? Hon bara, nej det är inte kallt. Så försvann det samtalsämnet ner i avloppen. Jag skulle liksom bara verka trevlig och social men nehe det dög ju inte där. Inte ens det funkar. Så efter det var det helt tyst från min sida och tyst till vi kom fram till skolan och gick åt skilda håll. Det värsta är att jag lunchar med bara sådana människor. Så jag har inget gemensamt samtalsämne med dem...
Så numera är jag i mina egna tankar och pratar med mig själv på rasterna.. Det verkar få bli så.
Som sagt alla mat-tanter är likadana! Fula, tjocka och ja har aldrig sett en batong.. ALDRIG!
Det är deras ursäkt till varför de är som de är.
Enligt min åsikt!
Hejsvejs. Hoppas ni också instämmer med mina sanna ord.
De kan faktiskt inte vara trevliga... även om man försöker.
Så jag ska inte fortsätta vara tyst utan jag ska bara för det säga hej med värsta falska smilet så ska de fan inte säga att jag inte kan vara social i alla fall. För jag kan faktiskt få batong......

Kommentarer
Postat av: Amanda

Eva-Karin kanske borde byta jobb, för att stämmer in på henne med, haha.

2009-12-07 @ 00:05:17
Postat av: caroline

haha, du e kul sis..asg!

2009-12-07 @ 11:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback