Mina UGGs har anlänt!

Tjohej! Detta ögonblick har jag väntat på någon månad nu. När mina UGGs skulle vara mina, bara mina. Värma mina fötter, bara mina fötter!
Annars idag har jag haft en del att göra. Bland annat stekt ca 10 kg sill och nu luktar mina händer BARA massa sill... Men kul var det för det. Sen har jag bara gjort massa ströjobb som man gjort tidigare. Imorgon ska vi rensa lax och det ska bli skojigt! Allt som är kul går fort och det vill vi :D
Egentligen skulle jag ha gråa men sen var de slut sedan valde jag chokladbruna och de var också slut.. så det fick bli dessa. Lika snygga och varma för det.
Hur kan man förresten bli så glad av sådana grejer? Är det bara sånt lilla Ida känner när hon köper grejer.
Puss puss på er alla i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback