Städar och tvättar

Valparna var hos veterinären igår och fick valpsprutan, chip och  besiktades. Det gick jättebra och under tiden fick de vänta här i denna bur. De var de inte så glada för.
Sedan nu idag var jag bara i skolan och hämtade mina skitiga kockkläder och önskade alla en god jul. Så nu har jag tvättat rockarna och tvättar nu mina byxor och förkläden. Annars så har jag även hunnit dammsuga stora delar av huset och vattentorkat. Torkat piss och bajs... Har ju jullov nu fram till den 11 januari så då kan man prioritera sånt. Och tills dess ska jag ha hunnit plugga två kapitel.. och ja det är ju inte så särskilt mycket. Sen blir det skrivning på dem efter lovet.
Så skitig var den. Massa curry och annat gott!
Sen ibland kan det ju vara kul att städa när man hittar lite dricka lite här och var. Fint till imorgon när det blir julfest i IK Wormos klubbstuga. ;) Det ser vi fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback