Vissa har hjärta andra inte

Nu är man hemma igen! Måste tyvärr säga de magiska orden först, borta bra men hemma bäst. Så är det ju. Kommer hem till tillagad mammamat som alltid smakar bäst. Min stora säng. Mina kläder. Och så vidare. Bråkade med Carran lite väl mycket nu idag så jag kände för lite utrymme. Yeah. Men så är det ju. Vi småbråkade vill jag istället säga. Ni vet syskonkärlek? Orkar knappt tänka på det och skriva om det här så pinsamt är det men ja vi tar ett försök och så får ni se vad ni tycker om det sen? Öö palla det är för komplicerat. Ring mig om ni så gärna vill veta. När jag skulle ta bussen hem nu från Viken "kände" jag busschauffören från skolbussen innan. Så gav han mig ändå biljett och då gav jag honom min hundralapp och då fick jag sedan tillbaka fem tjugolappar vilket resulterade i gratis bussbiljett. Hell yeah vad vissa människor kan vara snälla. Till skillnad från buss 22 bussen igår. Vissa har hjärta andra inte.
Här ser ni de stora pojkarna:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback