Busy

Jag ska försöka blogga om något kul sen eller nej palla det nu när jag har annat för mig som tex att plugga till ett prov vi ska ha imogon även kallat nord/syd som ska förhöras muntligt i grupp om 5 personer imorgon kl 10:30 exakt, min grupp då. Förhöret innefattar historia och samhäll om nord/syd handeln osvosvosv.. kolonier osv osv  wish me luck!

Så vi hörs gullisar sen imorgon när detta projekt är ur världen!

Btw. Jag brukar skriva på mina händer när jag är i behov av att lära in mig namn, årtal, händelser etc inför prov fast naturligtvis tar jag bort det innan provet ska förhöras, jag vill ju inte fuska som en del andra i klassen gör/gjorde.



Kan ni tyda vad det står?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback