Retorik

Shit! =) Jag har äntligen blivit klar med mina argument varför jag är för adoption för homosexuella par. Vilket jag kommer hålla om i ett arumenterande tal på retoriken på måndag. Ska fan ta mej få MVG! :D Men det känns bra att ha gjort klart för mig vilka argument jag ska ta upp, nu gäller det bara att komma på bra bakgrundsfakta samt statistikhelveten. Sådan sakfakta är tråkigast att leta upp tycker jag. Får se om jag ska göra en power point presentation om jag ens hinnar eller orkar!

Vad står ni i den frågan, är det rätt eller fel för homosexuella par att adoptera barn?

God natt finfina folk! =)


Kommentarer
Postat av: Cc

Jag är för! Jag tycker inte att det är fel att vara homosexuell, (så länge det inte berör mig) och alla har rätt att föröka sig (genom adoption, surrogatmamma osv.) Man är ju inte kär i ens kön, så varför ska sexualiteten spela någon roll? Många som är heterosexuella, är dessutom inte heller lämpliga för att ha barn, t.ex. föräldrar som drogar, slänger ut sin barn, eller kanske till och med våldtar dem.



Intressant tal, Ida! Lycka till!

2009-02-05 @ 11:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback