Plugg

Tjabba eller ska jag säga tjenixen! ;)

Idag är äntligen det där jävla historiaprovet avklarat! Tror jag klarade det precis annars blir jag ledsen i ögat. Hela dagen idag ska jag göra mitt tal till min kära moder som jag ska hylla till fullo. Det ska bli så bra! Ska försöka få in massa fina citat osv så att läraren blir nöjd och sätter ett Mvg. Egentligen borde jag plugga naturkunskap eftersom vi säkert ska ha något skrifitligt förhör imorgon på det men just nu struntar jag i de. Har bättre saker för mig. 

Längtar till fredag nu alltså. <3



Vill tatuera mig med fast det ska jag i så fall göra långt fram i tiden. Man ska ju inte ångra det. Då vore det ju förargligt. :P

Ska plugga retorik nu och börja på mitt tal. Vi hörs och ses. Pusspuss.


 

Kommentarer
Postat av: sanne

Jag vet, vill också läsa dem, men man har ju aldrig tid med skola och allt!!!



Fetekul ska vi ha imorgon!! :D

2009-01-22 @ 18:36:03
URL: http://sanneandersson.blogg.se/
Postat av: sanne

Jaa, och det var bara ett av typ 10 000 tals minnen :)

2009-01-23 @ 10:15:34
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback