Skrattanfall .. skrattyoga?

Jag och min kära familj skulle äta sockerkaka tidigare idag. Dessutom en sådan som jag lyckades göra. *stolt* Men så kom Josse på en lite trudelutt som hon sjöng på ett antal gånger. Precis just då kom lilla jag på att man kunde ju spela in den den där trudelutten på mobilen vilket jag då naturligtvis gjorde. Jag minns då ej denna trudelutt men den handlade om det manliga könet vilket alltid på något sätt är kul att skratta åt.. Så denna trudelutt som vi lyssna om på ledde till att jag, Carran, Josse och mamma fick värsta skrattanfallet. Det var länge sedan jag fick så ont i magen för att ha skrattat så mycket, ska heller inte nämna att jag fick så ont i halsen efteråt. Det vi skrattade åt var till slut varandra och sedan överdrev jag mitt skratt vilket de andra skrattade åt. Det hela tog aldrig slut helt enkelt. Eller det tog ju slut men jag menar att det varade rätt länge alltså! :P Patrik och Jenny var inte riktigt med i vårt lilla skrattanfall så de bara glodde på oss som några fån. Men kul var det i alla fall. 

 

Kommentarer
Postat av: sanne

Det gör du varje gång Ida. Överdriver ditt skratt och får oss andra att skratta. Det är nog det bästa jag vet med dej, när något e bra, så gör du allt så mycket bättre! <3

2009-01-18 @ 22:13:10
URL: http://sanneandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe det är härligt att skratta :D:D ja jag vet, överdriver alltid mitt skratt men då blir det ju roligare

2009-01-19 @ 16:41:07
Postat av: caroline

jag skattade inte åt det eller delvis kanske...skrattade åt oavbrutet samlag som ett naturligt preventivmedel...för om det är oavbrutet är det ju inget preventivmede.:P..kul var det i alla fall...:P:Pses imorgon systeryster..på din stora dag:D

2009-01-19 @ 19:27:20
Postat av: Ida

jaja då, vi skrattade åt många saker :D

2009-01-19 @ 20:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback