Tack för att värmekudden finns

Ja nu har ni kanske anat vad för veckan jag har trillat in i, ni tänker rätt. =) Idag har jag stannat hemma från skolan i brist på sömn i natt plus min onda mage. Kände att jag ändå inte skulle missat något. Ska snart börja studera lite geografi. Så jag gör någon nytta. Sanne och jag var ju på bio i lördags kväll och tittade på Austraila och då berättade hon en del vad filmen Twilight handlade om. Jag har inte orkat läsa vad den handlar om och så vidare men äntligen tog jag mig tiden och frågade Sanne eftersom jag visste att hon hade sett den. Så jag laddade då ner den igår kväll eftersom jag var så pass nyfiken på den och den var grymt bra! Shit asså. Vilken romantikfilm utifrån det vanliga alltså. Hade tänkt läsa boken med. =)

Då när jag var på bio i lördags så såg vi några trailers och det skulle tydligen komma skitbra filmer såsom Marley and me, Männ som hatar kvinnor, Benjamin Buttons otroliga liv och Bröloppsduellen. Jag måste köpa ett rabbattkort på Sf alltså så att man kan se dessa! :D Måndag - torsdag 50% på alla biobesök. Tjoho... jag ska ha!! :D



Hot people är värda att synas i min blogg, eller vad tycker ni? =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback