En lång dag!

Idag har man hunnit med en del. Som att gå i skolan och slutade där en timme tidgare än vanligt :D Sedan fikade jag och Freddi på Maddes i Lanskrona. Stressade iväg till Löddebussen som skulle ta oss till Center syd. Vi träffade Betty på bussen och där fick vi reda på att hon skulle pierca sig på centersyd så väl på centersyd var vi moraliskt stöd för henne, jag höll hennes hand och så.. Väl då hon skulle bli piercad tog det endast 1-2 minuter och vi var skitstressiga eftersom vi skulle ta en buss 5 min senare för att åka vidare till tattoostudion i centrala Lödde. Där kollade vi på olika tatueringar och jag har nog hittat den jag ska ha sen, en blå svala på vänster överarm, megafin! :D Det hela skulle han gissa på att det skulle kosta 3200 kr. Jaja det är det väl värt trots allt! Och väntetiden skulle bli till april maj någon gång. På centersyd köpte jag två berlocksmycken. Orkar inte skriva mera nu och resten får ni se på bild! Ha't :D















Har lånat dena ena filmen av Emmeli och den andra av Freddi.. så har en del och göra i helgen.. undra vilken jag ska se först? Vilken föredrar ni?;P

Ha en trevlig kväll! pusspuss

Kommentarer
Postat av: sanne

Oj, hoppas verkligen du menade 320 kr och inte 3200 kr för isf är du grundlurad :P

2009-01-31 @ 22:36:10
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback