Ängelholm

Hejsan :)

Jag är nu hos Marre (Martin) i Ängelholm med Freddi. Vi ska snart se på The ring I och II om de nu kan sluta mysa någon gång. Har för mig att jag inte sett den innan, tvåan då alltså. Läskig kommer den nog vara .. får hålla i Freddis hand då. HEHE.

Igår var vi en runda i fina Helsingborg med gänget dvs jag, Freddi, Martin och fina Lilleman. Vi käkade kinamat och sedan for vi vidare över sundet med båten vid namn Hamlet till tomma Helsingör. Där promenderade vi till Kronoborgs slott och mötte natten där till en fin utsikt över Helsingborg. Det var mysigt och vi hann dessutom ta en del fotton under dagen och kvällen. Men just nu är jag inte hemma och kan därför inte lägga upp dem och visa er i detta inlägg. Men jag lovar att snart ska även ni få ta del av dem! Lilleman är just nu och jobbar på sin första arbetsdag sedan semestern, så synd om honom. Så därför hänger jag nu med Freddi och Martin lite granna. Ikväll blir det sminkparty hemma hos mig med massor av smik och hudprodukter man kan köpa och välja mellan. Ska bli kul!

Nu startar de visst filmen här!

See yah

<3
                                               

Kommentarer
Postat av: Cc

åhh så roligt med sminkparty! ;)

2009-07-30 @ 12:56:39
URL: http://cheneyy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback