God Morgon

Idag är det sista dagen man säljer jordgubber! Ska bli gött, då jag tröttnat äta dem.. blää fy usch säger jag bara. Ni får gärna komma och joina mig där i min ensamhet. Snälla! Det hade vatt så kul. :) Ni som vet var jag bor, där är det. Kom igen nu. Det är inte långt dit. Vi ses sen då, nu ska jag äta frulle ;)

När jag jobat klart får jag mina välförtjänta pengar som jag inte vet vad jag ska spendera på.. Ni får gärna komma med föslag. Sen är det vidare till Lund med Carran. Vi ska ju se på bio med Freddi och hennes kära moder. Hoppas filmen är rolig nu, för jag är sugen på att skratta en del. Väl i Lund tänkte vi käka någonstans.. men nej inte donkan denna gång utan på nåt finare ställe. Nåt tips?

Bye

Puss

Kommentarer
Postat av: Veronica

Stäket har väldigt god mat, fast det är ganska dyrt för att äta en vardag... Där är även en restaurang med jättegod sushi mellan Grand Hotel och Domkyrkan. Sedan finns det jättegod asiatisk mat på Asia Express på stationen, mot västra stationstorget. Det är dessutom jättebilligt där, 55 kronor! Annars är där Grafitti café på Gråbrödersgatan (en tvärgata till shoppinggatan, Lilla Fiskaregatan)och Mondo vid biblioteket, de har också väldigt god mat! Jag verkar passa som restaurangskribent på någon tidning i Lund, haha!

2009-07-07 @ 11:56:58
URL: http://v-schultz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback