I natt är jag din

Hejsan! ( : 

Med nymålade naglar såhär dags på kvällen skriver jag ett litet inlägg till min fina blogg. Hoppas ni har haft en bra dag för det har i alla fall jag. Dagen har bestått av jobb i sju timmar och resten av dagen har jag tagit det lugnt dvs ätit, sutit framför datorn, ätit choklad och chips, tittat på en knas film (ond aning) och tagit ännu mera lugnt. Hihi. Mamma och Lasse firade bröllopsdag idag och åt en romantisk middag på Seven medans vi här hemma fick nöja oss med macaronpudding och jordgubbar till efterrätt. Shit, på tal om efterrätt så har jag redan börjat tröttna på jordgubbar.. usch säger jag bara. Det är inte gott längre. Jag har ätit mig mätt på gubbar ettag nu känner jag. Det enda man gör när man säljer jordgubbar är i princip att äta jordgubbar och läsa eller sola. Men shit, klart jordgubbarna är goda det är inte det. Anledningen till att rubriken ikväll heter "I natt är jag din" är för att jag nu har börjat lyssna på massa Tomas Ledin låtar här hemma på min spotify. Me love spotify alltså, det är så jäkla bra förutom att det inte går att ta in låtarna på mp3 eller bränna ut låtarna på cd. Men jag tror att det snarast kommer att funka på det sättet jag vill och säkert som hundtratals andra spotidylyssnare. Jag vet inte om det var idag eller igår det var en man som sa till mig "Jaså, vilken klass går du i då?" jag bara "jag har tagit studenten! :)" Mannen "Jaha, trodde du var yngre än så, du ser yngre ut i alla fall" Jag i mitt huvud "Jaha fan säg inte det då, håll det inom dig och var tyst istället" Men jag slår vad om att jag kommer se äldre ut om jag kletar på mig några liter mascara och ännu mera rouge. Men jag pallar inte sminka mig så det så. :P ORKA! Haha.. 
Innan idag när jag kollade posten var det ett brev till mig och i brevet stod det att jag var antagen till vuxenutbildningen här i Landskrona, där jag ska läsa ett naturvetenskapligt basår på gymnaisenivå. Där jag då kommer kunna räkna in dessa betygen på mina slutbetyg i samhällsvetenskapliga linjen. Bra ju. Men det är fortfarande inte säkert om jag kommer inta utmaningen.. Men det återstår att tänka på. Jag har ju inget direkt mål med det året, därför det ej känns nödvändigt. 

Vilket blandat inlägg detta blev, inte var det var tänkt. 

Innan ni slutar läsa vill jag påminna er om att inte säga allt ni tänker. Försök håll lite inom er. Det håller i längden, tror jag, eller jag vet det! 


Snygga pågar! ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis gumman! Vet du inte vad du ska göra till hösten kan du lika gärna plugga...tiden går så snabbt och utbildning har du alltid nytta av + att du lär dig en massa. Skulle du vilja jobba istället och söka jobb till hösten kan det ju

ta ett tag...(dåliga tider som det är o allt) då e det lika bra och plugga...skulle du få ett kanonjobb kan du ju alltid hoppa av. Jag läste på komvux ett år efter gymnasiet o det va helt ok=)

Puss min sötaste Idis

2009-07-04 @ 12:51:39
Postat av: emma

taylor är så snygg!

2009-07-09 @ 07:16:41
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback