Inflyttnings/födelsedags-fest

Tjabba! Har inte haft orken att skriva ett inlägg förrän nu när jag tar mig den. Igår var man på fest hos Betty i hennes nya lägenhet som hon delar med sin kusin. Även där firades Fridas 19 fyllda år. Efter två timmar for vi vidare till stans uteliv i stora Landskrona. Först mot Tycho och sedan vidare för att checka läget på Inferno som var ganska fullproppat med onyktra ungdomar så vi trippade tillbaka lika snabbt igen till kära underbara Tycho som då bara spelade Abba-låtar! 

Bjuder här nedan på bilder som jag och andra lyckades klicka hem under kvällen och natten!


Freddi och Amanda 


Smile ^^





För er som aldrig testat spikmatta gör det för det är en kul grej att prova på.. Ont gjorde det till en början.. ja 



Presentöppning ;)


Awww födelsedagsgrisen


Jaja.. det handlar om ögonblick alltså :P


Jag och Freddi


Lite tävling med shotglasen .. vem vinner?




Den bilden får avsluta för ikväll! Ni får ha en skön natt, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback