Myskväll

Dagen har vatt lång.. Den började med morgonsång för lilla eller stora nu, Malla! Hon fyller 13 år idag ju. Hon fick presenter och godaste frullen med hembakat bröd med god husmasost.(min favorit med tjock grädde) Efter det städades det för fulla muggar här hemma där tom grabbarna städade. Shit.. säger jag bara, bara positivt det ju. Jag tog en lång dusch och fixade till mig för festen. Vid fyra kom gästerna dvs Josse, Jenny och Bart. Efter det satte vi oss vid matbordet och avnjöt den godaste köttfärslimpan gjord med miljoner kg kärlek och som grädde på moset var det god brunsås eller snarare gräddsås. Eller jag vet inte. Men sås är min favorit till varje middag, det är en sak jag inte kan leva utan, till potatis, ris eller pommes frites. Den såsen jag kan dricka som läsk, mjölk så god var den!! :D Efter det öppnade Margit presenter där hon fick ett ängelsmycke av Jenny och Davidsamt pengar och av Josse och Bart fick hon pengar så att hon kunde shoppa kläder för. Vilket vi ska göra imorgon till henne. Då ska jag passa på att köpa ny hudcreme till mig då min håller på att ta slut och någon ny hårprodukt till mitt hår, vill ha det mer lent och mjukt liksom. Sedan var det dags för efterrätt där det bjöds på fyra olika sortters tårtor och till det kanelbullar. 

Nu sitter man här hemma och myser dvs dricker té och sitter i mjukiskläder framför tv/data. Det kallar jag mys! 

Tänkte visa bilder på min frisyr jag lyckades göra:


Missade lite hår pga min uppklippta frisyr


Eftersom jag har uppklippt så är det svårare att göra denna frisyr men jag tyckte jag klara det ändå.




Dricker svartvinbär té med en mimmimugg, så gulligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback