Sommaren med Göran

Hej! :) Skriver detta inlägg med nymålade naglar då jag gissar att de inte har hunnit torka, men orka vänta! 

Igår jobbade jag till halv sex och efter det tog jag och Carran första bästa tåg till Lund. På tåget dit mötte vi även Freddi. Där dessa bildera togs:



Sedan käkade vi mat på Viggos:


Caroline och Fredrika.


Innan vi hunnit få maten började det lukta rök eftersom vi satt precis vid fönstret till uteserveringen men vi klarade inte den lukten så vi flyttade.


Käket!


Här väntar vi på bättre tider..



Här började vi gå till bion eftersom vi behövde besöka herr toalett. ;)


Strike a pose!


Carolajnen innan bion. Jag köpte en klassikermeny bestående av en mellanpopcorn  och mellanläsk.


Mor och dotter Thomsen och lilla jag. Precis innan denna bild blev tagen råkade jag på något vänster göra så att Freddis mamma Lillemor spillde ut sitt chips.. så typiskt mig ju!

Till filmen då va. Den var mycket rolig. Hade en skoj handling som man typ visste slutet på till och från i alla fall. Personerna från Hey Baberiba gänget var ju med och massa andra kända svenska sådespelare. Filmen handlade om Peter Magnusson som spelade Göran, han inleder sommaren med att bli dumpad då han blir nobbad på ett frieri med en kvinna han anser att han vill leva resten av livet med, tror han. I filmen får vi även möta David Helenius, som spelar bästa vännen till Göran och heter Alexander Ahl i filmen. Alexander blir sambo med Anette när de flyttar ihop och har då en inflyttningsfest. Där möter Göran människor som leder han till en oförglömlig midsommarfest på Västkusten! 

Gå och se den om ni vill skratta och ha kul en kväll men som samtidigt är gullig och bra på samma gång. 


Jag i väntan på tåget



Nu ska jag smaka på Carrans nybakade kanelbullar!! Finns det något mer underbart?

Puss





Kommentarer
Postat av: sanne

Jag åker gärna inlines med dig :D Kan dock bara på lördagar och söndagar. Har du lust på lördag eller nått så säg bara till :D

2009-07-07 @ 20:28:25
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback