Tripp till Danmark

Hejsan! :)

Bilder från tisdags då da Gand käkade kinamat sen vidare till Helsingör.


Lilleman och jag i väntan på käk.


Här har vi istället Fredrika och Martin


Maaaaaaaat! Den var god. Resturangen ligger precis vid Knutan typ. Kan jag rekommendera alltså. 


Här ville visst både Martin och jag fotta samtidigt :)


Här går vi mot båtarna!


Äckliga nyckelpigor överallt på däcket..:S


Sött med en nyckelpiga men såhär många .. äckligt då ju.. de liknade massa majscorn ni vet som ska bli popcorn 

Haha!


Utsikt från båten :)


Jaja, massa flaggor.


Freddi och Marre


Aww, promenaden mot Kronoborgs slott


Freddi hittade en blomma och gav till mig :)


Denna bild är rolig.. typ ingen är riktigt beredd... jo Freddi.. men inte de andra ;)


Speglar sig ja..




The castle


Jag och lillis ;)


Slutligen Freddi och jag.

Ha det bäst!

You are my light in the dark.. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback