Twilight

Hejsan! :) 

Vill börja med att gratulera mina kära broder till att han blev antagen till officersutbildningen!! :D Strort Grattis! Detta ska firas med tårta och kladdkaka, mumsigt värre ;)

Innan idag fick jag fixat en grej på hemköp, hämtade en kod till min nya handelsbanken-dosa så att man kan betala räkingar vart man vill på vilken dator som helst. Suveränt ju. Efter det for vi vidare till Swedbank i Landskrona där Brita skulle fixa lite, mamma och Lasse har tjatat på hon borde skaffa ett visakort.. och de lyckades. (Kors i taket) Vill tala om för er att Brita är pensionär och har aldrig använt ett sådant kort!! :P

Efter det körde bilen oss vidare till Ica maxi i Råå. Eller först köpte mamma värktabletter på Apoteket. På Maxi köpte jag godis och två filmer. Min favoofilm Gladiator och en anna film som Carran tipsade om Music and lyrics med Hugh Grant och Drew Barrymore. Då blir det filmkväll dårå.. ;) Fast egentligen var det tänkt att jag skulle köpa Twilightfilmen men den var tyvärr slut och den skulle i så fall komma om någon vecka men ja, jag kunde inte hålla mig utan beställde den på cdon nu istället. Leveranstiden var 1-3 arbetsdagar. Så snart är den min!!

Nu ska vi äta tårta och fira!! 

Peace ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback