Alltig segt med förlust

Hej! Ingen har väl missat att vi förlorade mot Danmark idag på Rosunda. Blä, fy och usch på de. :S Nu är vi långt ifrån en plats i vm i Sydafrika... 

Idag har varit en lugn dag. Dagen började med att iaf sov till halv elva och åt en god frukost innhållande dubbelmackor och ägg. Sedan softade jag och Carran framför datorer och skrattade hej dundran åt Lasse då han kolla på STCC citurace i GBG... Svårt att förklara med ord vad vi egentligen skrattade åt men det var åt att Lasse kollade på bilar som körde men så tyckte vi det va helt ovästligt eftersom det just då inte var under tävling utan repris.. plus bakgrundsmusik. Jag och Carran fick så ont i magen efter det... defenitivt en skrattyoga ;) Sedan var jag och Carran mycket sugna på att baka kanelbullar så vi tjatade oss ner mamma till Ica kvantum för att inhandla ingredienser till de.. men det slutade istället med att vi köpte djupfrysta kanelbullar som vi sedan värmde upp här himma. Guuud så lata vi kan va ibland.
Efter det for vi iväg till Viken för att träffa Milo, första gången för mig, Margit och Pontus. Han va ju så söt och man blir ju själv sugen på att skaffa en lite tös eller påg. heheeh :)



Pussgurka

Kommentarer
Postat av: carran

eller hur blir man sugen!

2009-06-07 @ 05:00:16
URL: http://lapeche.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback