Jorgubben=La fraise

Väl idag har jag fått gjort lite nytta, jag har jobbat extra!  Några timmar som jordgubbssäljare vid Borstahusens hamn. Och det gick riktigt bra, då jag typ bara solade och käkade hundratals jordgubbar. Gott var det eftersom jag dessutom fick lön för det!! Det ni ;) Hehehe. 

Missade inte matchen innan mellan Sverige och England i EM u21 semifinal. Sverige är så förbannat bra att de vänder och gör så att det står 3-3 (3 mål på 15 min) men efter 30 min överspel och en del straffar vinner England... bläääää på det..:(  Fasiken vad nära vi var. Men nu skiter vi i det och tänker att vi trots allt gjorde en bra match. Idrott är aldrig rättvisst!!

En poserande Ida strax före cykelturen ner till Borstahusens hamn:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback