Mammsen

Jag tycker det är mega coolt att min mamma läser min blogg och massa andras med för den delen. Det är nog många som inte vill det nämner inga namn, tycker bara det är kul att min mamma är intresserad av att läsa och tar det som att hon bryr sig om mig.  Jag skriver ju liksom ingen hemligheter, de håller jag inom mig. MAHA! Så fort hon får tillgång till en dator på jobbet eller här hemma är det bloggar som gäller. Haha skoj. :) Min mamma äger! <3 

Igår fick jag för mig att ta bussen in till Carrolajnen i HBG, närmare bestämt på söder ovanför Frisyrmakarna! Lika snabbt som jag kom in till hennes lägenehet lika snabbt for vi vidare till Väla. Där köpte hon finaste klänningen på Indiska och grymmaste skorna på H&M. Vi hann knappt kolla in affärerna förrän lilla Ida var hungrig och klagade på att hon va hungrig. Till slut gav Carran sig och vi gick till resturangtorget på väla för att checka läget. Efter många om och men bestämde vi oss för att prova något nytt (iaf för min del, Carran hade ätit där innan) på Tacostället där. Jag beställde enchiladas o syrran nåt liknande fast med kyckling som hon tyckte va torr som ja vet inte vad. När vi vara klara med det kollade vi vidare på andra delen av stora fucking Väla. Hittade ett par asheta skor på Din sko som kostade för mycket för min tomma plånbok. 

Har ni smakat mcflurry marrängswiss jag gjorde iaf det igår för andra gången och jag älskar den bara mer... så jävla god!! :D:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback