Miljövänlig och ekomonisk

Jag tvättar all min tvätt själv dvs min kära mor behöver inte göra det åt mig. Och idag gjorde jag det alltså vilket jag inte gjort på ett tag. Men hann bara med en tvätt och den tvätten hänger för tillfället ute och torkar i den friska luften. Trodde den var torr innan men det var den tyvärr inte ju. Tänkte att den skulle få hänga kvar över natten, den trivs nog där. hihi

Annars idag har jag badat och solat på cement, nere vid borstahusens hamn. Vi simmade till en brygga, en bit man fick simma och  vi hoppade och hade oss, det var riktigt härligt. Sen solade vi och åt glass. Det måste man bannimej på sommaren. ;)

Sen köpte jag godis och ny rakhyvel från Ica( 62 kr), icas egna märke dvs. Har ej hunnit testa men ska sedan berätta för er om den nu var bra eller dålig så att ni vet. Jag menar den kostade typ hälften ä vad gilette gjorde.


"Icas egna varor..."


Min tvätt som hänger på tork.. (Miljövänligt plus att jag tvättade snabbtvätt vilket jag alltid gör)


En ida som skojar.. :)

God natt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback