Sola

Hej!! :) Sol sol och sol, vilken härlig känsla va? Idag har jag endast legat ute på verandan i bikini och med mina nya brillor och solat! Freddi kom även på besök och snackade en massa om livet. Bråkade med Brita lite också (PALLA) för att jag är en sån som inte kan hålla tyst utan måste säga ifrån och det kan lätt därför bli en del dispyter här hemma då... Hon snackar pengar hela tiden.. pengar hit och pengar dit, vem gjorde de och vad gjorde dem åt de.. osv.. Jag bara sluta lägga dig i andras liv och lev ditt eget istället... Hon sa att jag va uppkäftig. Men orka ta åt sig, jag är som jag är ändå ju. Sur som en citron ibland ju.. men det skiter jag fan i för jag e jag och du e du! Jag vill flytta, bort, ut o resa, upptäcka världen!!!

Btw mina nya brillor jag köpte på brillor.nu






Nu ska jag ta tag i mitt liv, adjö!







Kommentarer
Postat av: sanne

Härlig inställning Ida, du är verkligen du :)

2009-06-23 @ 23:17:08
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback