Student 2009

Hejsan! ( : Det var en härlig dag jag aldrig kommer att glömma. Dagen började med en liten champagnefrukost här hemma med mamma. På grund av vädret kunde vi inte ha den hos Zainabs kolonistuga så det fick jag lösa genom att ha en själv här hemma. Det gick ju bra och jag va het som smör när det var dags att åka till skolan och möta Sp06so!! I skolan gav jag och Freddi en bukett blommor till Karl Marscha vår syo. Därefter var det betygsutdelning samt utdelning för stipedium i klassen, även lite möss-skrivning. Alla var så glada och full närvaro dessutom, undra varför hhöhö. Sedan var det klassfotografering. Efter det var det sång och bildspel i aulan där alla verkligen va på topp och ställde sig och dansade på stolarna. Sedan for alla glada studenter vidare med inhyrda bussar till Sofia Albertina kyra för en avslutning där på ca 45 minuter med sång, tal, mösspåtagning, mm. Ut i regnet tog vi oss vidare till Kasern plan där partytältet låg för att äta en lunch med samtliga studenter och mentorer. Där var det sång som spelades av Prebens pågar med goiga låtar som Oboy vilket vackert väder och annat smått och gott. När alla var på topp och på bästaste humöret gick vi till Sofia Albertina kyrka för gå vidare till Rådhustrappan för studentens utspring. "Sp06so chlalallalala" hundra gånger om sjöng vi detta och massa annat. Sedan mötte man familj och vänner och tog emot sin skylt och for vidare till vårt flak. På flaket dansade vi till bästa musiken med högsta ljudet i stan!! Shit alltså.. vad kul det va!! :) Alla var verkligen på topp. Efter den rundan genom stan ringde jag till alla jag kände för skjuts hem men fick inte tag på någon och jag var mega pissig och kunde knappt hålla mig utan frågade några tjejer som skulle till Häljarp om skjuts (de var också studenter) så då var man hemma och blev mottagen av familj och släkt. Vi åt dirket och sedan var det presentöppning där jag fick fina grjejer, en kamera, smycken, ett linne och pengar. Underbart!! :) Tack alla för uppvaktningen. Efter mycket stå hej hemma fick jag, Carran, Patrik och Pontus skjuts av Marcus till Helsingborg. Där förfestade jag hemma hos Carran och mötte sedan Sanne, Cicci, Pernilla, Jasmine och Henna vis Swea. Efter att vi dansat där gick vi till hampan och sen till Temptel och sist Le Cardinal. Vi dansade som aldrig förr!

Tack för allt!! <33











Kommentarer
Postat av: Cc

taaaack för allt baby. :D

2009-06-14 @ 16:06:14
URL: http://cheneyy.blogspot.com
Postat av: ELLINOR

du ser ju lite full ut på den sista bilden ;)

sjukt fin klänning!

2009-06-15 @ 00:19:59
URL: http://ellinorjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback