UEFA under-21 Championship

Igår var jag på Malmö på nya stadio och tittade på fotbollsfinalen som hölls där. Det var en rolig mach att titta på, åtminstone andra halvlek, det var då tyskarna enbart lekte med engelsmännen och gjorde mål efter mål! Graawww vad bra de var. :) Jag som ville bli tysk haha, det ville jag i alla fall igår kväll när matchen var färdig och alla tyskar sjöng och var glada då de hade insett att emguldet var deras 4-0 riktigt bra jobbat hör ni! Men men dessutom höll jag egentligen på England och ville att de skulle vinna men efter tyskarnas vinst och hur jag såg de ägde ut alla vände det och jag började heja på Tyskland istället!! 



Precis vid matchens början


Detta var sveriges lag som ju förlorade mot england i straffar..  Men de var i alla fall här och vi stod upp för att tacka för deras framgång i detta em. Berg gjorde fan sju mål sammanlagt.. sheeeeeet vad bra! :D rekord ju


Jag, Malla och Alva.


Glädje efter vinstbeskedet!! :D


Detta sprang tyskarna omkring med på planen!! :D Gulligt värre.



Nu ska jag hämta min tvätt som jag tror ha torkat färdigt där ute i den friska luften..

Puss





Kommentarer
Postat av: Fredrika

Englands målvakt är sååå jävla snygg! :P herre gud asså, hade man inte tackat nej till ;)

2009-07-09 @ 15:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback