Karma

I helgen har jag hunnit med att shoppa lite. En t-shirt och en sjal på New Yorker och örhängen på Accent. Allt i lila, min favoritfärg. Sedan har jag gjort en god gärning. David i min klass hade råkat glömma psykologihäftet som ska vara klart nu imorgon. Så kom jag på en lysande idé där jag skulle åka hem till honom, ge häftet, åka till Center syd så länge medans han kopierade det, därefter åka dit igen och hämta det eftersom jag inte heller var klar. David tackade mig och blev megalycklig! Kom ni ihåg häromdagen när det hände mig tre bra saker under en dag. Nu gav jag tillbaka. Det känns skönt. Det handlar om sin karma alltså. Om att ge och ta liksom! Mycket bra mycket bra. =)




Nu ska jag se Parlamentet på fyran. Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback