Shopping och lite till!

Hejsan! Skippa skolan idag och tog därför en njutbar lång sovmorgon till kl 10. Sen var det inget bättre på teven än Quizo på femman.. Sen ringde Carran och frågade om jag ville med på en lunch med henne, Jos och Jen. Klart sa jag ja och gjorde vid mig på typ tio minut sen ut med enya en snabbis o sen iväg med bussen 20 minuter efter beslutet togs. haha.. kan ju dock säga att jag fick skjuts att Lasse till bussen.. hade aldrig hunnit annars. Väl i Helsingborg var det asmyclet folk och det var någon typ av mat-marknad med internationell touch.. massvis med franska oster osvosv.. Vi fyra tjejer käkade lunch på Brooklyn där det blev svensk husmanskost, kåldolmar med potatis sås och lingon... mums filli babba ;D

Minns ni klänningen jag inte köpte förra veckan.. var inne på Åhlens och kollade om den fanns kvar idag och det gjorde den och just i min storlek, och smart som jag är kunde jag inte låta bli att prova den..vilket resulterade i att den följde med hem :) Likaså vita leggins med någon detalj längst ner och mprsdagpresent till mamma <3. Glöm nu inte fira era mammaor på söndag.. :)
















Kommentarer
Postat av: ELLINOR

sjukt söt klänning som hänge på dörren! :)

2009-05-30 @ 08:37:58
URL: http://ellinorjennifernilsson.blogg.se/
Postat av: malla

fina kläder och bilder <33

älskar dig IDA

2009-05-30 @ 13:16:03
Postat av: Anonym

älskar er båda Caroline och ida

2009-05-30 @ 13:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback