Tack gode Gud! :)

Hej!

Idag  tappade jag bort min käraste ägodel.. eller .. ja mobilen! Fick typ panik som alltid när det händer sådant för mig. Men sen så när jag och Freddi gick till receptionen i skolan för att kolla där så hade tydligen vaktmästaren hittat den, vilken lycka alltså! Så beroende ma nkan vara ut av en sådan grej alltså, det är sjukt.. :s Skolan idag har varit som alla andra dagar. Det hände inget speciellt förutom nu med mobilen. Jag ligger mellan ett vg och ett mvg på religionen, som vanligt är det ju så.. jag börjar bli van! Så min lärare erbjöd mig att göra en kompletteringsuppgift där det endast kommer att vara mvg-frågor på religioner som judendomen, kristendomen, islam och hinduismen. Lyckligtvis var inte buddhismen inräknad där. *skönt* Så har jag ganska myckat annat att göra nu i skolan.. väldigt mycket! Måste skriva upp någon planering över hur jag ska gå tillväga på bästa sätt känner jag nu alltså. Sen när jag kom hem ringe mamma mig och frågade om jag ville ed till Centersyd. Det ville jag ju såklart, så att jag kunde byta mitt linne jag köpte där i måndags pga att larmet hade gjort ett mega stort hål i ruggen vilket jag inte tyckte va alls snyggt. Jag köpte i alla fall lite accesoarer till balen.  Kuvertväska i samma färg som skorna alltså champagnefärg typ. Och så köpte jag klämmor till min håruppsättning som Jenny min äldsta syster ska göra till mig. Nu är allt fixat! Mega skönt, börjar bli lite nervös nu för balen. Jag kan inte dansa... :S vals, bugg med mera. Öööööö det löser sig, min kavaljé får föra mig och jag får bara lite på honom.

Ska plugga naturkunskap nu, genetiksprov imorgon. :) Wish me luck.



Kommentarer
Postat av: sanne

Kom ihåg: lång-kort-kort. HAHAHA. GUD som vi måste sett ut på dansgolvet på Tempel :D

2009-05-07 @ 21:28:35
URL: http://sanneandersson.blogg.se/
Postat av: jossa

Ohh vad du är duktig i plugget sis! Snart är du ju klar! Det är ju nästan så att jag får en liten tår i lilla ögat! När är balen nu igen?

2009-05-08 @ 16:44:19
Postat av: jenny

Vikken fin bloggilajnen...du får visa mig hur du gör allt sen. Hoppas du har kul ikväll sis. Puss o lov u

2009-05-10 @ 00:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback